Pašreklāmas zelta likumi

Pašreklāma ir nepieciešama ikvienam, kurš ir darba meklējumos vai jau strādā kādā amatā. Vienalga, vai esi ārštata mākslinieks un strādā no mājām vai rūdīts dizaina profesionālis credit rapid online, ikvienam pašreklāma nāks tikai par labu. Bet kā pacelt reklāmu par sevi zelta stāvoklī? Nepieciešamas lielas prasmes un apņemšanās, lai sevi veiksmīgi reklamētu. Paši svarīgākie un nemainīgie ir zelta likumi, kurus jāievēro ikvienam, kurš vēlas sevi reklamēt.

1. Zini savu auditoriju
Vienmēr pārzini savu auditoriju. Ja cilvēki ir kaut nedaudz ieinteresēti par tevi, sniedz viņiem iespēju interesēties ar lielāku jaudu. Iepriekš apdomā, ko tu vēlies teikt citiem cilvēkiem, neļauj uztraukumam izbojāt visu sakāmo. Padomā par to, ko vēlies sasniegt, un kāpēc konkrētais darbs ir lielākais ķēdes savienojums visā shēmā. Ja tavs uzdevums ir reklamēt sevi kā uzņēmuma darbinieku, tad centies to izdarīt tā, lai visi saprot, cik nozīmīgā amatā darbojies un kā tas var noderēt visai auditorijai. Apzinies, kā labāk sazināties ar visādu paaudžu klientiem. Īpašas rūpes vienmēr ir nepieciešamas jaunākajiem un vecākajiem pircējiem. Protams, nevar aizmirst arī par pieaugušajiem, jo cilvēki ir ļoti dažādi. Iespējams, būs situācijas, kad vecs cilvēks nevēlēsies īpašu uzmanību, turpretī pieaugušais ap 40 būs tik kaprīzs, ka nu jācenšas izdabāt visām vēlmēm.

2. Esi vienmēr klāt
Darba pasākumi, sociālās tikšanās un apspriedes vietas, tiešsaiste – tās ir vietas, kur vienmēr parādīt sevi no labās puses. Tu neiegūsi simtprocentīgus klientus tikai runājot vien – viņiem ir jāredz tavi darbi. Pārliecinies, lai vienmēr būtu laba sasniedzamība, tavs Facebook profils nav piebāzts ar informāciju, kas neliecinātu par labu un kvalitatīvu darbinieku (piemēram, rupji teksti, ballīšu fotogrāfijas). Ja klients vai potenciālais darba devējs redzēs šāda rakstura bildes vai ierakstus, tas neko labu par tevi neliecinās credite nevoi personale. Esi radošs, un vari izveidot interesantu paziņojumu, kā ar sevi iepazīties. Ja tev jāreklamē sevi kā potenciālo darbinieku, izdari to radoši – nebaidies darīt to, ko nekad neesi veicis, piemēram, veido prezentācijas.

3. Radi kaut ko vērtīgu
Ja tu gatavojies ieguldīt savu laiku un enerģiju uz kaut ko, lai pārstāvētu savu darbu un spējas, paturi prātā, ka idejām ir jābūt ļoti vērtīgām. Mēs visi esam apkrauti ar daudz nevajadzīgām un kaitinošām reklāmām, tāpēc nepadari savējo par vienu no tādām. Izmanto kaut ko, kas ir pārāk labs, lai no tā atteiktos.

4. Izpēti tirgu
Tāpat kā ir teiciens, ka nedrīkst likt visas olas vienā grozā, tad arī uz pašreklāmu jāskatās tādā pašā virzienā. Centies veicināt savu darbu, iesaistot vairākus mediju kanālus – tie var būt sociālie mediji, dažādi katalogi un citas lietas. Sociālie portāli ir visbiežākais avots, kur daudzi cilvēki iegūst sev noderīgu informāciju. Tev ir jāizprot, kas šobrīd mārketinga tirgū ir pats svarīgākais, un kā to varētu apvienot ar savu nozari, kurā vēlies attīstīties.

5. Esi vienmēr pozitīvs
Centies sevi savaldīt un domāt tikai pozitīvā virzienā. Arī tad, ja dabūsi 100 atteikumus, iespējams, ka 101 būs tieši tava laimīgā loze. Izbaudi šo procesu – sevis reklamēšanu – tā galu galā var izrādīties ļoti laba pieredze. Noteikti neaizmirsti pajautāt viedokli par savu reklāmu. Tev ir jāzina, kas ir jāuzlabo, kādi piemēri vairāk jāiesaista, ko nav efektīvi izmantot. Iemācies labi attiekties pret kritiku, jo arī tā veido labu pieredzi.

Scroll to Top